Maine Fall Foliage Περιηγήσεις με οδηγό

Δείτε εκπληκτικό φύλλωμα σε αυτούς τους σκηνικούς δίσκους πτώσης στο Maine

Το τεράστιο εσωτερικό του Maine είναι μια χώρα των θαυμάτων που αναζητούν φύλλα φύλλωσης, ακόμα και κατά μήκος της ακτής, η αλλαγή χρώματος πτώσης μπορεί να παρατηρηθεί και να εκτιμηθεί. Αυτές οι ορεινές περιηγήσεις οδηγούν σε μια σειρά από γραφικά μέρη που είναι ακόμα πιο θεαματικά όταν φτάνουν οι φύλλωμα εποχής.

Ταξίδι στο νησί Georgetown
Αναβοσβήξτε την παράκτια διαδρομή 1 στο Bath για να δείτε τα ήσυχα ψαροχώρια, τις ωκεάνιες απόψεις και το φύλλωμα.

Πόρτλαντ για την περιοδεία στο Lake Lake
Ξεκινήσαμε από το Πόρτλαντ για μια μέρα γεμάτη φύλλα. Το τελευταίο σκέλος αυτού του ταξιδιού είναι μία από τις πιο αγαπημένες πτώσεις του Maine. Η διαδρομή 17 ανέμους κατά μήκος του ποταμού Swift και οδηγεί στη λαμπερή σκηνή των φύλλων που αντικατοπτρίζεται στη λίμνη Rangeley. Κατά μήκος της διαδρομής, μην χάσετε την εκπληκτική πανοραμική θέα των βουνών και των λιμνών που είναι γνωστά ως ύψος του εδάφους .

Scenic Fall Foliage Drive από το Πόρτλαντ προς το Freeport
Το Freeport είναι ένα γρήγορο, 20 λεπτά με το αυτοκίνητο μέχρι το Interstate-95 από το Portland, αλλά για να πάρετε την καλύτερη ματιά στο φύλλωμα, δοκιμάστε αυτή τη διαδρομή αντ 'αυτού.

Warren Fall Foliage Loop
Αυτή η περιοδεία οδήγησης πτώσης που αρχίζει και τελειώνει στο Warren, Maine, παίρνει λίμνες, βουνά και πολλά άλλα, καθώς ταξιδεύει σε όλη την Appleton Ridge και στο Camden μέσω αναδρομικών δρόμων.

Wiscasset στο Thomaston Driving Tour
Το Wiscasset έχει ονομαστεί το "ωραιότερο χωριό στο Maine", οπότε γιατί να μην ξεκινήσετε από εδώ για να αναζητήσετε όλο το κράτος είναι γνωστό για.Μεγάλο αυτό το αυτοκίνητο, θα δείτε ένα φάρο, ένα ψαροχώρι, ιστορικές παραλιακές πόλεις και σεβάσμιο δρυς και δέντρα σφενδάμου που αγωνίζονται για τις νέες αποχρώσεις τους.

Κρουαζιέρα Παλιά Καναδά Road
Από το Frommer, εδώ είναι μια περιγραφή του τι θα δείτε καθώς οδηγείτε κατά μήκος της παλιάς οδού του Καναδά (διαδρομή 201), μια εθνική γραφική διαδρομή στο βορειοδυτικό Maine, αυτό το φθινόπωρο. Θα ακολουθήσετε το μονοπάτι κατά μήκος του ποταμού Kennebec που ακολουθείται από τον Benedict Arnold στο δρόμο του για να ασκήσει πολιορκία στο Κεμπέκ.

Franklin Heritage Loop
Μπορεί να θέλετε να χωρίσετε αυτό το γραφικό ταξίδι για δύο ημέρες, ειδικά αν σας αρέσει η αλιεία μύγας, το γκολφ ή η πεζοπορία. Παίρνει μερικά από τα πιο δραματικά φυλλώματα του Maine στο δυτικό τμήμα του κράτους.

Λίμνες και φύλλα
Θα δείτε μερικές από τις πιο παρθένες λίμνες και τις αγροτικές πόλεις του Maine σε αυτή την κίνηση, η οποία αρχίζει στο Skowhegan. Υπάρχει επίσης εκπληκτικό φύλλωμα για να δείτε σε αυτή την περιοχή, όπου οι μους μοιάζουν συχνά (αυξάνουν τις πιθανότητές σας!) Και τα γύρω βουνά προσθέτουν στην οπτική έκκληση.

Windjammers και προβολές νερού
Εξερευνήστε μερικές από τις πιο γοητευτικές παράκτιες πόλεις του Maine σε αυτή την περιοδεία, η οποία αρχίζει στο Brunswick. Σε αυτή τη γραφική περιοχή όπου οι λόφοι και τα βουνά πληρούν τη θάλασσα, τα χρώματα πτώσης προσθέτουν στη δόξα του σκηνικού.

Φθινόπωρο Οδήγηση Γρήγορη Σύνδεσμοι: Κονέκτικατ | Μασαχουσέτη | Νιού Χάμσαϊρ | Ρόουντ Άιλαντ | Βερμόντ | Νέα Υόρκη

Χρειάζεστε ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο στη Νέα Αγγλία; Συγκρίνετε τιμές ενοικίασης αυτοκινήτων με Expedia.

Η διαδρομή από Warren προς Union, σε όλη την Appleton Ridge και στο Camden με την πίσω όψη είναι μια αγαπημένη γραφική περιοδεία οδήγησης Maine οποιαδήποτε στιγμή του χρόνου, αλλά είναι εντυπωσιακή κατά τη διάρκεια της σεζόν φύλλωμα πτώσης. Οι αποστάσεις είναι κατά προσέγγιση. Είναι καλή ιδέα να έχετε μαζί σας ένα αντίγραφο του Maine Atlas & Gazetteer της DeLorme.

Από τη διαδρομή 1 του Warren με κατεύθυνση βόρεια (περίπου τέσσερα μίλια βόρεια του Moody's Diner στο Waldoboro), στρίψτε αριστερά στο North Pond Road .

Πρόκειται για έναν καλά συντηρημένο, στενό δρόμο που περιστρέφεται και αγκαλιάζει τις ακτές της Βόρειας λίμνης και προσφέρει αρκετές μακριές απόψεις με αστραφτερό μπλε ύδωρ στο σκηνικό των βουνών της Ένωσης.

Ακολουθήστε τον δρόμο του North Pond μέχρι να φτάσετε στο σημείο αναχώρησης. Στρίψτε αριστερά στην δυτική οδό . Ακριβώς επάνω στο δρόμο είναι η Αγροτική Αγορά του Beth στα αριστερά σας, αξίζει σίγουρα μια στάση. Η Beth's είναι μια από τις καλύτερες αγροτικές αγορές στην πολιτεία, με προϊόντα υψηλής ποιότητας που συλλέγονται φρέσκα καθημερινά, συμπεριλαμβανομένων των βατόμουρων του Maine, των φραουλών και των μήλων κατά τη διάρκεια της σεζόν. Το ηλικιωμένο τυρί τσένταρ είναι έξω από αυτόν τον κόσμο.

Ακριβώς πίσω από το Beth's, οι περόνες δρόμου. Συνεχίστε δεξιά για να συνεχίσετε στο Δυτικό δρόμο, το οποίο σύντομα γίνεται Route 235 , μέρος του Georges River Scenic Byway. Καθώς πλησιάζετε στην Ένωση , θα οδηγείτε κατά μήκος μιας ψηλής κορυφογραμμής με θέα σε ένα μεγάλο πεδίο από βακκίνιους που φτάνει μέχρι τη Seven Tree Pond στα δεξιά σας. Ανάλογα με την εποχή του χρόνου, μπορεί να φαίνεται ότι είναι μια μπλε κουβέρτα, φορτωμένη με τα αγαπημένα φρούτα του Maine, ή, το φθινόπωρο, ένα χαλί με κόκκινο χρώμα, γνωστό ως βαρέλι βατόμουρου.

Υπάρχει ένας μικρός χωματόδρομος στα δεξιά που μπορείτε να τραβήξετε μέσα για να απολαύσετε τη θέα.

Ακολουθήστε τη διαδρομή 235 στο σημείο στάσης στη διασταύρωση με τη διαδρομή 17 στο Union. Στρίψτε αριστερά και οδηγείτε στο κέντρο αυτής της μικρής γεωργικής κοινότητας, που εγκαταστάθηκε το 1774 κατά μήκος του ποταμού St. George. Η γραφική πόλη, που περιβάλλεται από λόφους, λίμνες, ποτάμια και τροχαίο αγροκτήματα και πεδία βατόμουρων, βρίσκεται γύρω από ένα από τα παλαιότερα δημόσια κτίρια στην πολιτεία του Maine.

Πολλά από τα σπίτια χτίστηκαν πριν από τη δεκαετία του 1840.

Στρίψτε δεξιά στο Route 131 North, το οποίο ακολουθεί τη δυτική όχθη της λίμνης Sennebec. Μετά από αρκετά μίλια, θα έρθετε στη διασταύρωση της διαδρομής 105 . Στρίψτε αριστερά, με κατεύθυνση προς βορειοδυτικά, και πηγαίνετε περίπου ένα μίλι, παρακολουθώντας την Appleton Ridge Road στα δεξιά σας (το σήμα μπορεί να πει απλά Ridge Road). Στρίψτε δεξιά στην Appleton Ridge Road και ακολουθήστε όλη τη διαδρομή προς Searsmont (περίπου πέντε μίλια). Πάρτε το χρόνο σας: Ο δρόμος μπορεί να είναι λίγο τραχύς, και δεν θέλετε να χάσετε κανένα από τα θεαματικά τοπία κατά μήκος αυτής της λοφώδους κορυφογραμμής με όμορφη θέα φύλλωμα πτώσης και περισσότερα κοράλλια βατόμουρου.

Στο Searsmont, συνεχίστε στο Route 131 στο Moody Mountain Road . Στρίψτε δεξιά και συνεχίστε νότια για περίπου 7 μίλια μέχρι να τελειώσει ο δρόμος στη διαδρομή 235. Στρίψτε αριστερά στην διαδρομή 235 και συνεχίστε μέχρι να τελειώσει στο κέντρο Lincolnville . Στρίψτε δεξιά στη διαδρομή 173 και κατευθυνθείτε νοτιοανατολικά για ένα μίλι ή λιγότερο μέχρι τις διχάλες του δρόμου.

Συνεχίστε δεξιά για να φύγετε από τη διαδρομή 173 και ακολουθήστε την διαδρομή 52 , η οποία σύντομα θα σας μεταφέρει στην άκρη της όμορφης λίμνης Megunticook του Camden, κάτω από το πανύψηλο βράχο της Maiden's Cliff. Ο θρύλος λέει ότι μια νεαρή κοπέλα, μαζεύοντας τα μούρα στην κορυφή του βράχου το 1862, έφτασε να πιάσει το καπό της, που είχε τραβηχτεί από τον άνεμο, και έπεσε στο θάνατό της.

Ο λευκός σταυρός στην κορυφή ανεγέρθηκε στη μνήμη της.

Η λίμνη Megunticook τελειώνει στο Barret's Cove, το οποίο διαθέτει μια δημόσια παραλία και χώρο εκτόξευσης με βάρκα με θέα στο μήκος του ανατολικού τμήματος της λίμνης. Για να φτάσετε στο πάρκινγκ της παραλίας για να απολαύσετε τη θέα, στρίψτε δεξιά κάτω από τον κεκλιμένο δρόμο στο τέλος της λίμνης.

Ανακαλέστε τα βήματά σας πίσω στη Διαδρομή 52 και ακολουθήστε την στην πόλη Camden στη διασταύρωση της Διαδρομής 1. Θα ήταν κρίμα να έρθετε μέχρι τώρα χωρίς να οδηγείτε στην κορυφή του Mt. Battie για να δείτε την εκπληκτική πανοραμική θέα στο λιμάνι Camden και τα νησιά Penobscot Bay, οπότε αν ο χρόνος το επιτρέπει, πριν κατευθυνθείτε νότια στη διαδρομή 1 για να επιστρέψετε στο Warren, στρίψτε αριστερά και ακολουθήστε Route 52 βόρεια λίγα μίλια για το Camden Hills State Park αριστερά. Η διαδρομή προς τη σύνοδο κορυφής διαρκεί μόνο λεπτά - δεν θα μείνεις κακό όταν βλέπεις την πολύχρωμη θέα, όμορφη οποιαδήποτε εποχή του χρόνου.

Εκεί βρισκόταν ο διάσημος Αμερικανός ποιητής Edna St. Vincent Millay, που έγραψε το διάσημο ποίημα που ξεκίνησε: "Το μόνο που θα μπορούσα να δω από όπου βρισκόμουν ήταν τρία μεγάλα βουνά και ένα ξύλο, γύρισα και κοίταξα έναν άλλο τρόπο και είδε τρία νησιά σε ένα Όρμος."

Είτε επισκέπτεστε το Camden Hills State Park είτε όχι, στρίψτε δεξιά στην Διαδρομή 1 και ακολουθήστε την σε όλη τη διαδρομή μέσα Rockport, Rockland και Thomaston , όλες τις πόλεις που αξίζει να εξερευνήσετε. Θα επιστρέψετε στο Warren , όπου ξεκίνησε αυτή η κίνηση.