Γρενάδα

Το νησί μπαχαρικών

Όταν ο Χριστόφορος Κολόμβος ήρθε επάνω στο νησί, οι άντρες του το ονόμαζαν Γρενάδα, καθώς τους υπενθύμισε την παράλια της Ανδαλουσίας στην Ισπανία.

Οι Βρετανοί διατήρησαν το όνομα Γρενάδα όταν το πήραν από τους Γάλλους το 1763, αν και άλλαξαν την προφορά σε Gre-NAY-da. Παραμένει το όνομα αυτού του έθνους μεγέθους γραμματοσήμων, ενός ειδυλλίου διακοπών της Καραϊβικής.

Η Γρενάδα είναι μια χώρα με χιλιόμετρα παραλίες σε προστατευμένους ορμίσκους, ένα ορεινό δάσος καλυμμένο με σύννεφα σε ένα φυσικό καταφύγιο στο κέντρο του νησιού, υπέροχα ξενοδοχεία και βίλες, καλά εστιατόρια και, πάνω απ 'όλα, ηρεμία.

Βίλες Maca Bana

Μόλις λίγα λεπτά μετά την προσγείωση σε μια πτήση Air Jamaica, ήμασταν στο Maca Bana. Το θέρετρο αποτελείται από επτά βίλες, το καθένα που ονομάζεται από τοπικό φρούτο (το δικό μας ήταν Αβοκάντο).

Η Maca Bana βρίσκεται σε μια μπλόφα με θέα σε ένα από τα καλύτερα προστατευμένα λιμάνια της Καραϊβικής που απλώνεται στην πρωτεύουσα, τον Αγ. Γεωργό, δύο χιλιόμετρα μακριά. Το Maca Bana είναι όμορφα διαμορφωμένο, με τους κήπους και τις βίλες του να δείχνουν το καλλιτεχνικό βλέμμα του ιδιοκτήτη.

Η περιστασιακή πράσινη σαύρα ζωγραφισμένη στον τοίχο μας είναι ένα παράδειγμα του παιχνιδιού που ορίζει τον Maca Bana. Ο ιδιοκτήτης παρέχει επίσης μαθήματα τέχνης για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν να δουν το νησί ως καλλιτέχνης, να συντονίζονται σε χρώματα και σχήματα με νέους τρόπους.

Στο Maca Bana, οι παλάμες σκουριάζουν στους εμπορικούς ανέμους, υπάρχει ένας κήπος βοτάνων, ένα δέντρο από κάθε βίλα που αντανακλά το όνομα της βίλας και διακοσμητικές πισίνες με χελώνες και πτώσεις. Η πισίνα υπερχείλισης έχει θέα στην παραλία της λευκής άμμου που βρίσκεται κάτω.

Δειγματοληψία Γρεναδικής Κουζίνας

Η Maca Bana μπορεί να κανονίσει έναν σεφ από το εστιατόριο για να προετοιμάσει ένα γεύμα για τους επισκέπτες στη βίλα τους. Ο εαυτός μας έφτασε στις πέντε το απόγευμα φέρνοντας δίσκους των συστατικών που θα μαγειρέψει στην πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα μας.

Είχαμε ακούσει ότι το callaloo (ένα πράσινο φυλλώδες λαχανικό υψηλό σε σίδηρο, παρόμοιο με το σπανάκι) ήταν τοπικό φαβορί, γι 'αυτό τον είχαμε ζητήσει να το χρησιμοποιήσει.

. Τρεις ώρες αργότερα ήμασταν περισσότερο από ευτυχείς, αφού είχαμε ένα γεύμα από σπανακόπιτα, κανελόνια και χοιρινό φιλέτο, όλα χρησιμοποιώντας callaloo.

Αργότερα κάτω από ένα φεγγαρισμένο ουρανό, εμβαπτίσαμε και μασάζ στο τζακούζι στη γέφυρα έξω από το καθιστικό μας. Ισχυροί άνεμοι κράτησαν τον αέρα δροσερό αλλά ακόμα αρκετά ευχάριστο, ειδικά κάτω από τον ουρανό που ανάβει από μια πανσέληνο.

Την επόμενη μέρα φάγαμε στο Mi Hacienda, ένα boutique ξενοδοχείο που κατασκευάστηκε στο γαλλικό αποικιακό στιλ. Βρίσκεται ψηλά σε λόφο με καταπληκτική θέα στο λιμάνι. Αυτό είναι το μέρος για να δείτε το ηλιοβασίλεμα πάνω από την τιρκουάζ θάλασσα. Η παραλία απέχει 15 λεπτά με τα πόδια και η υπηρεσία αυτοκινήτου είναι διαθέσιμη από το ξενοδοχείο για όσους έχουν λιγότερες διαβαθμίσεις.

Έλεγχος στο Spice Island Beach Resort

Το επόμενο ξενοδοχείο μας, το Spice Island Beach Resort, βρίσκεται στην Grand Anse, την πρωτεύουσα παραλία της Γρενάδας.

Ελέγξαμε το Royal Ginger, μια σουίτα με τη δική του μικρή πισίνα και μια ελεύθερη σάουνα αρκετά μεγάλη για δύο. Η σουίτα είναι απόλυτα ιδιωτική, με κρεβάτι με ουρανό που βλέπει μέσα από συρόμενες γυάλινες πόρτες πάνω από την πισίνα και πάνω στην απομονωμένη αυλή με το τροπικό φύλλωμα. Υπάρχει επίσης καθιστικό με καναπέ και καρέκλα, τηλεόραση επίπεδης οθόνης και ψυγείο με μαλακά και αλκοολούχα ποτά.

Πήραμε το απόγευμα για να κοιμηθούμε, να παίζουμε στην ηρεμία, να περπατάμε στην παραλία, να διαβάζουμε και να κάνουμε σάουνα. Μπήκαμε στον πειρασμό να μεταβούμε σε μια σουίτα Spice Island Resort στην παραλία αλλά αποφάσισε να μείνει. Ήταν μια δύσκολη επιλογή, αλλά προτιμήσαμε την απομόνωση πίσω από τον τοίχο του κήπου με θέα την τέλεια παραλία.

Το τροπικό πανόραμα διατίθεται στο Oliver's, το εστιατόριο του ξενοδοχείου, όπου οι επισκέπτες μπορούν να δειπνήσουν ανάμεσα σε φοίνικες και αμυγδαλιές, την άμμο και τη θάλασσα μόλις λίγα μέτρα μακριά.

Επόμενη σελίδα: Touring Grenada>

Η Γρενάδα είναι εξαιρετικά διαφορετική.

Ανακαλύψαμε αυτό σε μια ολοήμερη ξενάγηση με τον Mandoo, πρώην έμπορο και ο ίδιος έναν τοπικό θεσμό.

Η εγκυκλοπαιδική γνώση του οδηγού μας για όλα τα πράγματα της Γρεναδίας μας έδινε τη δέσμευσή μας, καθώς μας έδειξε τη γραφική πόλη του Αγίου Γεωργίου, μια πόλη με περισσότερα από 100 κτήρια που σώζονται από τις γαλλικές και αργότερα από τις βρετανικές αποικιακές περιόδους.

Σταματήσαμε επίσης στο River Rum Distillery, έναν παραγωγό ρούμι που βρίσκεται σε συνεχή λειτουργία από το 1785.

Ο τροχός λείανσης εξακολουθεί να τροφοδοτείται με νερό και ο αέρας μυρίζει από ζαχαροκάλαμο και αποσταγμένο αλκοόλ.

Το μεσημεριανό ήταν στην καλλιέργεια κακάου Belmont Estate και ακολούθησε μια περιήγηση στο εργοστάσιο. Το άρωμα που μύριζαμε κατά τη διάρκεια του γεύματος ήταν τα ξηρανθέντα κόκκοι κακάο σε δίσκους για να στεγνώσουν στον ήλιο.

Το Belmont είναι επίσης ένα από τα λίγα μέρη στη Γρενάδα όπου οι επισκέπτες μπορούν να αγοράσουν τοπικά φτιαγμένες σοκολάτες, δύο είδη, και οι δύο γλυκόπικρη. Ένας άλλος είναι στο σούπερ μάρκετ Real Value, σε μικρή απόσταση με τα πόδια από το Spice Island Resort.

Εθνικό Πάρκο της Γρενάδας

Τα βουνά στο κέντρο του νησιού είναι ένα εθνικό πάρκο. Αυτή η περιοχή, η οποία καλύπτει περίπου το δέκα τοις εκατό της χώρας, είναι ένα τροπικό δάσος. Ο ημι-άγριος mona μαϊμού που είδαμε στο Belmont έχει πέσει από τους λόφους σχεδόν απόγευμα από τον Ιβάν.

Οι πίθηκοι Mona δεν είναι ιθαγενείς στο δυτικό ημισφαίριο, αλλά εισήχθησαν από την Αφρική. Αυτοί οι πίθηκοι, παρά την υπάκουη εμφάνισή τους, δεν είναι πανάδες.

Χαζεύοντας στη Γρενάδα

Η επιλογή μας την επόμενη μέρα ήταν να μείνουμε κοντά στην παραλία. Περπατήσαμε στο Grand Anse, διαβάσαμε σε ένα σαλόνι κάτω από μια ομπρέλα άχυρου, έπαιζαμε στο καθαρό νερό και είχαμε τσιμπήσει στο κρεβάτι της βίλας, τις γυάλινες πόρτες πολύ ανοιχτές, καλύτερα να δούμε τον γαλάζιο ουρανό.

Η μεγαλύτερη προσπάθεια της ημέρας ήταν ένα μασάζ ζευγαριών στο Janissa's Spa, ένα νέο κτίριο στην ιδιοκτησία Spice Island.

Το σπα διαθέτει επίσης πλήρως εξοπλισμένη αίθουσα γυμναστικής.

Τα ζευγάρια έχουν τη δυνατότητα να κάνουν ποδήλατα για εύκολη βόλτα στην πόλη, καγιάκ, κολύμβηση με αναπνευστήρα ή να βγούν ένα ιστιοφόρο από την ιδιοκτησία Spice Island. Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να πάνε ή να ψωνίσουν και να καταδύσουν αποστολές.

Εκείνοι που ενδιαφέρονται για ένα ημερήσιο ταξίδι για να ψάξουν για χελώνες, μπορούν να πάνε στη κοντινή αλλά διαφορετική χώρα, τον Άγιο Βικέντιο και τις Γρεναδίνες. Το ταξίδι φεύγει στις 9 το πρωί και επιστρέφει τους συμμετέχοντες στη Γρενάδα το απόγευμα στις 5:30.

Σκέψεις για τη Γρενάδα

• Είναι ασφαλές. Κανείς δεν προειδοποιεί τους επισκέπτες ενάντια στο περπάτημα. Κανένα ξενοδοχείο δεν είναι κομμάτι, απομακρυνόμενο από την τοπική ζωή. Το ποσοστό εγκληματικότητας είναι πολύ χαμηλό.
  • Είναι χωρίς προβλήματα. Υπάρχουν λίγοι πωλητές παραλιών και εκείνοι που παίρνουν "όχι ευχαριστώ" στην ονομαστική αξία και να προχωρήσουμε.
  • Είναι υγιές. Αν και η Γρενάδα βρίσκεται στους τροπικούς, το νερό παντού είναι πόσιμο και δεν υπάρχουν τροπικές ασθένειες.
  • Δεν ξεπερνά τους τουρίστες. Μόνο ο Άγιος Γεώργιος είναι γεμάτος, όταν ένα μεγάλο πλοίο ή δύο τραβούν προς το λιμάνι.
  • Οι άνθρωποι είναι αδιάφορα φιλικοί, αλλά με έναν υπαινιγμό της βρετανικής διατύπωσης. Αγγλικά είναι η επίσημη γλώσσα.
  • Και η Γρενάδα είναι όμορφη, από τη θάλασσα μέχρι τα 2.000 πόδια ψηλά βουνά.