Μήνας του Μέλιτος στο Μπελίζ

Γιατί Honeymoon στο Μπελίζε;

Τι μπορείτε να περιμένετε σε ένα μήνα του μέλιτος στη Μπελίζε; Εκπληκτικά θέρετρα παραλιών σε ζεστά και ήρεμα τυρκουάζ νερά, απομονωμένα πανδοχεία στη ζούγκλα γεμάτη πουλιά και μαγευτικά ερείπια μιας μοναδικής αυτοκρατορίας, μπορείτε πρακτικά να εξερευνήσετε μόνοι σας σε ένα απογευματινό μεσημβρινό απόγευμα.

Μπελίζ Μελάνι Photo Tour>

Εκτός από τα φυσικά του αξιοθέατα, η Μπελίζ έχει άλλα πράγματα που πηγαίνουν γι 'αυτό ως προορισμός μήνα του μέλιτος. Ως πρώην βρετανική Ονδούρα, η αγγλική είναι η επίσημη γλώσσα της Μπελίζε και μιλιέται παντού.

Δολάρια γίνονται δεκτά και η συναλλαγματική ισοτιμία είναι απλή: δύο δολάρια Μπελίζεϊν για ένα δολάριο ΗΠΑ.

Σε αυτήν την χώρα της Κεντρικής Αμερικής δεν συναντήσαμε ενοχλήσεις με τους εμπόρους ή τους hawkers στο ταξίδι μας, όχι στην παραλία ή οπουδήποτε αλλού στη Μπελίζε. Η εξυπηρέτηση είναι αδιαμφισβήτητα ευγενική και όλοι που συναντήσαμε σε ξενοδοχεία και εστιατόρια παρουσιάστηκαν, επέκτειναν ένα χέρι στη φιλία και ζήτησαν και θυμήθηκαν τα ονόματά μας. Το νερό επεξεργάζεται ή προέρχεται από πηγάδια, επομένως είναι γενικά περιττό να χρησιμοποιείτε εμφιαλωμένο νερό στο Μπελίζε.

Ο εραστής μπύρας ανάμεσά μας δήλωσε την τοπική παρασκευή - ένα Pilsner - ως πολύ καλή, ιδιαίτερα στη βρύση. Ο λάτρης των ψαριών έψαχναν για γαρίδες, αστακούς, ομαδοποιούς και σαμπέρ.

Από την αρχή μέχρι το τέλος, η Μπελίζ έδωσε μια αίσθηση άνεσης και ευκολίας. Αν και η θερμοκρασία έφθασε τους 100 βαθμούς σε δύο ημέρες, το αεράκι, κολυμπά σε ποτάμια, πισίνες και ωκεανούς, οπαδοί και ο περιστασιακός κλιματισμός κλιμάκτωσαν ακόμα και τη πιο θορυβώδη ζέστη του μήνα του μέλιτος.

Η ζούγκλα στο Μπελίζ

Ξεκινήσαμε τη διαμονή μας στο Μπελίζ στο Five Sisters Lodge, διάρκειας 2 1/2 ώρας από το διεθνές αεροδρόμιο της Μπελίζ Σίτι. Αυτό το θέρετρο βρίσκεται κατά μήκος του ποταμού στην άκρη Mountain Pine Ridge Reserve , τη μεγαλύτερη προστατευόμενη περιοχή του έθνους. Από τη μία πλευρά του Privassion Creek είναι ένα δάσος καραϊβικής αειθαλών.

Από την άλλη, ένα υποτροπικό τροπικό δάσος.

Το σκαθάρι του φλοιού του νότιου πεύκου είχε καταστρέψει μεγάλο μέρος του δασικού αποθέματος Mountain Pine Ridge, οπότε φοβόμαστε ότι το καταφύγιό μας θα ήταν σε άγονη γη. Ωστόσο, η μεγάλη επιμέλεια του ιδιοκτήτη της γης έχει κρατήσει το σκαθάρι από τους χώρους του ξενοδοχείου και την περιοχή που την περιβάλλει. Στην ιδιοκτησία, είναι πλούσια και πράσινη.

Περάσαμε στη νέα παραλιακή βίλα - δύο κτίρια, που συνδέονται με μια τράπουλα. Ο ένας είναι υπνοδωμάτια, ο άλλος η κουζίνα και το καθιστικό, ιδανικό για ένα ζευγάρι μήνα του μέλιτος. Και τα δύο κτίρια έχουν αιώρες, ευρύχωρες βεράντες με βιτρίνες, στέγες με παραδοσιακό μάγια, με στέγη φύλλου δάφνης και τοίχους από ραβδιά pimento. Τα δάπεδα από σκληρό ξύλο και τα έπιπλα είναι σκαλισμένα από τοπικά συγκομισμένο μαόνι.

Η βίλα είναι εντελώς ιδιωτική, γύρω από την καμπή του ποταμού από όπου οι επισκέπτες κολυμπούν στις φυσικές πισίνες που σχηματίζονται από τους πέντε καταρράκτες, εξ ου και το όνομα Five Sisters. Στους πρόποδες των πτώσεων βρίσκεται ένα μικρό νησί με κιόσκι, ένα δημοφιλές σημείο για γαμήλιες τελετές και δεξιώσεις για το μήνα του μέλιτος. Βυθίσαμε στο δικό μας τμήμα του ποταμού και κοιμήσαμε με τα παράθυρα ανοιχτά και ο ανεμιστήρας οροφής αργά στροβιλιζόταν.

Απολαύσαμε τις παρατηρήσεις ανάγνωσης των προηγούμενων ζευγαριών του μήνα του μέλιτος στο βιβλίο σχολίων στο σαλόνι μας.

Μια πόλη του Κάνσας, Μισσούρι, γαμπρός έγραψε:

"Θα μπορούσα να περάσω εβδομάδες εδώ, παπαγάλοι και τακάνες και η όμορφη γυναίκα μου!" Ένα άλλο ζευγάρι νεόνυμφων από την Αλεξάνδρεια, Βιρτζίνια, είχε δύο συμμετοχές, μία εβδομάδα. Στις 22 Νοεμβρίου, έγραψαν: "Ναι, είμαστε το ίδιο ζευγάρι της προηγούμενης σελίδας. Αυτό είναι ένα τόσο όμορφο μέρος που μετά από λίγες ημέρες στην παραλία αποφασίσαμε να επιστρέψουμε και να απολαύσουμε το υπόλοιπο μήνα του μέλιτος μας στα πέντε Sisters . "

Ένα οικολογικό καταφύγιο, το Five Sisters χρησιμοποιεί υδροηλεκτρική ενέργεια για ηλεκτρικό ρεύμα και τρέχει ένα τελεφερίκ από την κορυφή του λόφου μέχρι το βυθό της κοιλάδας. Δεν υπάρχει βουητό γεννήτριας. Ο πιο δυνατός ήχος που ακούσαμε ήταν αυτός των μικρών καταρρακτών των καταρρακτών λίγα μέτρα από την πόρτα μας. Το πρωί ήταν η κλήση των τροπικών πτηνών που ανακοίνωσαν το σπάσιμο της αυγής.

Εμείς, επίσης, θέλαμε να εντοπίσουμε το εθνικό πουλί του Μπελίζ, το toucan, αλλά όχι ακόμα.

Αυτό θα έπρεπε να περιμένει μέχρι την τελευταία μας μέρα στο Μπελίζ, όταν επέστρεψα στη ζούγκλα. Τώρα ήμασταν ευχαριστημένοι να ακούσουμε τις κλήσεις τους από τα πράσινα δέντρα και να χαμογελάμε στην πτώση των κολιμπρίδων. Αυτό το κάναμε στο πρωινό, στο κατάστρωμα του εστιατορίου στην κορυφή του λόφου, στο υπαίθριο τραπέζι όπου είχαμε γευματίσει ένα δείπνο με κεριά τη νύχτα πριν. Τα ζευγάρια του μήνα του μέλιτος και άλλοι επισκέπτες μπορούν να έχουν γεύματα που έφεραν στη βίλα τους, τα οποία οι πέντε αδελφές χαίρονται να κάνουν. Ήμασταν εξίσου ευτυχείς να απολαύσουμε την ομορφιά με τους επισκέπτες από τις υπόλοιπες 14 μονάδες του καταφυγίου.

Είχαμε δείπνο δύο μίλια κάτω από το δρόμο από τις πέντε αδελφές, στο Blancaneaux Lodge, ένα από τα τρία θέρετρα του Francis Ford Coppola στην Κεντρική Αμερική. Ο Coppola δημιούργησε το αρχικό κυνηγετικό καταφύγιο του κ. Blancaneaux, φέρνοντας πιπεριές από πολυνησιακό τοπικό ντεκόρ με ιταλική κουζίνα.

Φρέσκα και ποιοτικά τρόφιμα είναι εξασφαλισμένα, δεδομένου ότι η Blancaneaux διαχειρίζεται το δικό της βιολογικό αγρόκτημα. Φάγαμε στη βεράντα, με θέα τον κολπίσκο κάτω και ακριβώς πάνω από μια φυσική θερμή πισίνα. Για όσους δεν είναι αρκετά χαλαροί, ένα σπα κήπου προσφέρει ένα ταϊλανδέζικο μασάζ.

ΕΠΟΜΕΝΟ: Αξιοθέατα Μπελίζ>

Caracol, τα ερείπια των Μάγια στο Μπελίζ

Το Five Sisters Lodge πήρε το μεσημεριανό γεύμα μας και ξεκινήσαμε με τον προσωπικό μας οδηγό Yute Expeditions για να περιηγηθούμε σε ένα από τα πιο ενθουσιώδη αξιοθέατα του Μπελίζ. Το Caracol , μια πόλη των Μάγια που χάθηκε στην ανάμιξη της ζούγκλας για σχεδόν 500 χρόνια, αποκαλύφθηκε το 1937 από τη Rosa Mai, μια γυναίκα που καταγράφει μαόνι.

Το Caracol δεν είναι τόσο γνωστό όσο η περιοχή της παγκόσμιας κληρονομιάς Tikal πέρα ​​από τα σύνορα της Γουατεμάλας.

Λόγω της σχετικής αδιαφορίας και της πρόσφατης αποκάλυψης, το Caracol παραμένει πολύ λιγότερο επισκέφθηκε από τον πιο διάσημο γείτονά του και επομένως μια πιο ικανοποιητική εμπειρία.

Καταπληκτικά, το Caracol είχε πληθυσμό σχεδόν ίσο με τον Μπελίζε σήμερα (περίπου 200.000) και εξακολουθεί να περιέχει την ψηλότερη ανθρωπογενή δομή στη χώρα, το τεράστιο παλάτι του ουρανού, την Caana.

Ενώ είναι πολύ γνωστά για τις αρχαίες πόλεις από τότε που οι Μάγια διαθέτουν ένα από τα πέντε πλήρη συστήματα γραφής στον κόσμο (ημερολόγια, ιστορία, ονόματα κυβερνώντων και θρησκευτικές πληροφορίες χαράσσονται σε στύλους, βωμούς και προσόψεις), εξακολουθούν να υπάρχουν πολλά την ιστορία των αξιοθέατων που παραμένει άγνωστη, περιμένοντας το χέρι ασθενών των αρχαιολόγων.

Περπατήσαμε και αναρριχηθήκαμε ανάμεσα στα πέτρινα κτίρια, προσπαθώντας να φανταστούμε ποια ήταν η ζωή σε αυτή την πόλη με 36.000 δομές (ανακαλύφθηκαν λιγότερα από το ένα τοις εκατό).

Ποιο ήταν το να παίζεις ένα παιχνίδι μπάλας στο οποίο θυσιάζεται η ζωή του νικητή ή να λατρεύεις έναν θεό του τζάγκουαρ; Με μόνο περίπου μια ντουζίνα επισκέπτες στο Caracol, δεν ήταν δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι οι αρχικοί κάτοικοι έκαναν τη ζωή τους περισσότερο από μια χιλιετία πριν.

Γυρίσαμε στη σκιά στα τραπέζια πικ-νικ στο Caracol.

Δεν υπάρχουν παραχωρήσεις στην έλξη, τίποτα για αγορά. Μας έμειναν οι παλάμες, τα δέντρα από σκληρό ξύλο, τα αμπέλια πετρελαίου της ζούγκλας, ένας μικρός λόφος που καλύπτει ακόμα μια δομή (ένα σπίτι, ένα βωμό, ένα κατάστημα;) και τις έντονες εντυπώσεις αυτού του εξαφανισμένου κράτους-κράτους.

Κατά την επιστροφή μας στις πέντε αδελφές, σταματήσαμε στο Rio On Pools , ακριβώς έξω από τον κεντρικό δρόμο και μια σύντομη πεζοπορία μέσα στη ζούγκλα. Αλλάξαμε τα μαγιό μας και αφήσαμε έναν καταρράκτη να δροσίσει τα ζεστά και κάπως κουρασμένα μας σώματα.

Το Παραλία και το νερό Αξιοθέατα του Μπελίζ

Οι περισσότεροι επισκέπτες έρχονται στο Μπελίζ για τη θάλασσα. Έτσι, μετά από λίγες μέρες κατευθυνθήκαμε νότια, μέχρι την παραλία στην περιοχή Stann Creek ,. Αλλά δεν ήμασταν τελείως τελειωμένοι με τη ζούγκλα, γιατί στο Kanantik Reef και το Jungle Resort (έντονο τικ από κανόνι ), την Καραϊβική και το τροπικό δάσος συναντιούνται.

Πριν απενεργοποιήσουμε το δρόμο προς το θέρετρο, περάσαμε το ιερό άγριας ζωής της λεκάνης Cockscomb , όπου στεγάζονται πάνω από 200 jaguars. Το Kanantik διαθέτει έναν πύργο παρακολούθησης πουλιών δίπλα σε μια λίμνη. Εκεί παρακολουθήσαμε ιγκουάνα να εγκατασταθούν σε δέντρα για να ξεκουραστούν τα βράδια τους, καθώς εμφανίστηκε πανσέληνο πριν το ηλιοβασίλεμα.

Ως ο μεγαλύτερος υφάλων φραγμού στο βόρειο ημισφαίριο και ο δεύτερος στον κόσμο, η ακτή του Μπελίζ είναι ένα από τα δημοφιλέστερα αξιοθέατα καταδύσεων στον κόσμο.

Εκτείνεται από το ένα άκρο της χώρας στο άλλο. Είναι ένα καταφύγιο για δύτες και είχαμε την ευχαρίστηση να παρακολουθούμε τους συντρόφους μας που έβαζαν τα εργαλεία τους και να πέσουν πίσω στο νερό από την άκρη του σκάφους Kanantik που μας πήρε 12 μίλια ανοιχτά από το South Water Marine Reserve , ακτίνα πέντε μιλίων.

Το Kanantik Resort αντανακλά τη φροντίδα του σχεδιαστή του Roberto Fabbri, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης και διαχειριστής του καταφυγίου (ο οποίος χρειάστηκε έξι χρόνια για να οικοδομήσει) και καπετάνιο το πλοίο που μεταφέρει τους επισκέπτες στο ύφαλο.

Κάθε μία από τις 25 καμπάνες είναι ευρύχωρη και εμπνευσμένη από το στυλ των Μάγια, όλο το ξύλο και την τσαγιά. Δεν υπάρχει γυαλί ή παντζούρια στην καμπάνα, μόνο οθόνες και μπαλκόνια από μπαμπού.

Τα έπιπλα είναι χειροποίητα, από το τοπικό ξύλο Santa Maria και ο πολύ γυαλισμένος, όμορφος όροφος στο ευρύχωρο δωμάτιο ήταν κομμένο από σκληρό ξύλο Sapodilla. Υπάρχει μικρή διακόσμηση. οτιδήποτε θα ήταν υπερβολικό, γιατί είναι η εκλεπτυσμένη απλότητα που δίνει στην Kanantik την αύρα της.

Το ντους είναι εν μέρει σε εξωτερικούς χώρους. Με κάθε μετριοφροσύνη, κοιτάξαμε έξω για τα λουλούδια του ιβίσκου και τη θάλασσα, ενώ βάλουμε το σαμπουάν.

Ένας μικρός άνεμος επιβίβασης από τη μεγάλη καμπάνα, που είναι το εστιατόριο και το χώρο υποδοχής, σε κάθε σουίτα. Αυτό περνάει από την πισίνα, όπου μερικοί επισκέπτες διαβάζουν ενώ άλλοι παίρνουν. Στις ξαπλώστρες μας στο κατάστρωμα μπροστά από την καμπάνα μας, χάθηκαν από την Καραϊβική που βγάζει την ακτή σε απόσταση μικρότερη από 20 μέτρα, καθώς πήραμε ένα απογευματινό ύπνο.

Το Kanantik είναι ένα θέρετρο ονείρου - απομονωμένο, ήσυχο (χωρίς τηλέφωνα, χωρίς τηλεόραση), καλό φαγητό, μαλακή άμμο, ήρεμα νερά και ασφαλή κολύμπι, ένα μέρος που είναι καθαρό, όμορφο, προσεκτικά στελεχωμένο και άψογα συντηρημένο. Τι άλλο θα μπορούσε να θέλει ένα ζευγάρι στο δρόμο των αξιοθέατων;

Περισσότερο

Δείπνο>
Περιπέτειες>

Στο βόρειο άκρο του Μπελίζ ανακαλύψαμε. Λαμβάνοντας ένα αεροπλάνο από το ιδιωτικό αεροπλάνο του Kanantik, πετάξαμε στην πόλη Μπελίζε, αλλάξαμε αεροπλάνα και, μερικά λεπτά αργότερα, προσγειώσαμε στο νησί Ambergris Caye (έντονο κλειδί ).

Με περισσότερα θέρετρα, πανδοχεία, ξενοδοχεία, εστιατόρια και καταστήματα από οποιαδήποτε άλλη περιοχή της Μπελίζ, το πνεύμα είναι διαφορετικό στο Ambergris Caye. Υπήρχαν περισσότεροι άνθρωποι από ό, τι είχαμε δει κατά τη διάρκεια των ημερών και καταστήματα αναμνηστικών και άλλων καταστημάτων που θα περίμενε κανείς να βρει σε ένα παραθαλάσσιο θέρετρο.

Ωστόσο, το Ambergris Caye είναι ακόμα μικρό και έξω από την πεπατημένη διαδρομή. Μόλις φύγετε από το San Pedro, την μοναδική πόλη του νησιού, η οποία δεν έχει ασφαλτοστρωμένο δρόμο και όπου οι περισσότεροι άνθρωποι περπατούν ή οδηγούν καροτσάκια γκολφ, δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο από ένα μονοπάτι που οδηγεί από το ένα άκρο της ατόλης στο άλλο.

Γενικά, οι άνθρωποι ταξιδεύουν από ένα μέρος του Ambergris Caye σε άλλο με νερό. Πιάσαμε την εκτόξευση του Mata Chica στην αποβάθρα του Fido και στριφογυρίσαμε κατά μήκος της ανατολικής πλευράς του νησιού, περνώντας από πολλά καταφύγια και θέρετρα (τίποτα δεν ήταν πάνω από δύο ορόφους). Είκοσι λεπτά αργότερα φτάσαμε στο Mata Chica.

Mata Chica Beach Resort στην Μπελίζ

Αυτό το απομονωμένο θέρετρο San Pedro είναι εύστοχα ονομάζεται, καθώς το ακίνητο είναι γεμάτο με "μικρές παλάμες" που χωρίζουν κάθε ένα από 14 casitas του. Κάθε βίλα στο Mata Chica είναι χτισμένη πάνω από την άμμο και ονομάζεται μετά από το χρώμα που έχει ζωγραφιστεί - μπανάνα, ακτινίδιο, μάνγκο, κλπ.

Και το καθένα έχει τη δική του προσωπικότητα και είναι διακοσμημένο σε ένα ιδιότυπο στυλ με μια μοναδική τοιχογραφία πίσω από το κρεβάτι, ένα μοναδικό knick knacks σε sideboards και τραπέζια καφέ και ένα χαλί.

Κάθε βεράντα διαθέτει αιώρα και όλες οι διπλές μπροστινές πόρτες ανοίγουν προς το νερό.

Μερικοί έρχονται στο Ambergris Caye για χαλάρωση και ρομαντισμό, όπως οι Brian και Susan Flaherty από το Σαν Φρανσίσκο. Οι δυο μέρες είχαν παντρευτεί έξι ημέρες νωρίτερα στο Mopan River Resort στη ζούγκλα στα βόρεια, σε μια τελετή στην οποία συμμετείχαν δέκα μέλη της οικογένειας και φίλοι.

Το ζευγάρι πήγε στο Mata Chica για τη δεύτερη εβδομάδα. «Μου αρέσει η αίσθηση εδώ», είπε ο Brian, «το χαλαρό και ευχαριστημένο προσωπικό και το γεγονός ότι δεν υπάρχουν σφάλματα ή ψύλλοι άμμου».

Η Monika McLaughlin από το Τορόντο, εκεί με τον νέο σύζυγό της, τον David, είπε: "Λατρεύω να ξυπνάω και να βλέπω τον ήλιο να ανεβαίνει πάνω από το νερό. Μου αρέσει να βλέπω το θέρετρο να έρθει στη ζωή καθώς οι αποβάθρες του σκάφους και το προσωπικό φτάνει για να φτιάξει το πρωινό ».

Ψάρεμα θαλάσσιων οχημάτων Hol Chan στο Μπελίζ

Για να ζήσετε την περιπέτεια και το ρομαντισμό της εξερεύνησης του φραγμού, μπορείτε εύκολα να κάνετε καγιάκ ή να βουτήξετε από το τέλος της προβλήτας και να βρεθείτε μέσα σε μια σχολή ψαριών. Ή πάρετε μια βόλτα με το πλοίο δέκα λεπτά (πήγαμε με Ambergris Dives) και πηγαίνετε στο Hol Chan Marine Reserve. (Φέρτε 10 δολάρια ΗΠΑ για το εισιτήριο εισόδου στο πάρκο. Ένας δασοφύλακας τραβά τους επισκέπτες στην άκρη όταν αγκυροβολούν και δεν θα τους επιτρέψουν στο νερό χωρίς να πληρώσουν πρώτα.)

Η πρώτη μας στάση ήταν το κανάλι Hol Chan , όπου οι κοραλλιογενείς σχηματισμοί είναι μεγάλοι και ο αριθμός των ψαριών εντυπωσιακός. Για άλλη μια φορά αναρροφήσαμε και, για πρώτη φορά, είδαμε μια θαλάσσια χελώνα.

Το κολύμπι στο Shark Ray Alley , επίσης στο αποθεματικό, ήταν συναρπαστικό. Μια κηλίδα ακτίνων αετών έπεσε ακριβώς κάτω από μας. Και μπορούμε να πούμε ότι κολυμπήκαμε με καρχαρίες!

Ναι αλήθεια. Είναι μόνο καρχαρίες νοσοκόμα και είναι χορτοφάγοι. Φαινόταν ότι ήταν περίπου τρία πόδια μακριά και αυτά ήταν σίγουρα τα πτερύγια των καρχαριών που είδαμε.

Το κολύμπι με τα μεγάλα παιδιά ήταν νεόνυμφους Dara και Peter Fishman από τη Νέα Υόρκη. Αυτοί οι δυο έμπειροι δύτες έτρεχαν στην μπλε τρύπα , ένα υπόλοιπο της Εποχής των Παγετώνων που ήταν κάποτε το άνοιγμα σε ένα σύστημα ξηρών σπηλαίων. Όταν ο πάγος λιωθεί και η στάθμη της θάλασσας ανέβηκε, οι σπηλιές πλημμύρισαν, δημιουργώντας αυτή την σχεδόν απόλυτα κυκλική επιφάνεια μεγαλύτερη από 1.000 πόδια και 400 πόδια βαθιά.

Ο Ντάρα και ο Πέτρος έπεσαν κάτω στα 130 πόδια. "Ήταν αποτρόπαιο", δήλωσε ο Ντάρα, ο οποίος είπε ότι είδε σιλουέτες τεράστιων γκρίζων καρχαριών και σωματιδίων στο νερό που φαινόταν να λάμπει. "Δεν βλέπετε πολύ χρώμα σε ένα τέτοιο μέρος. η κατάδυση είναι για να δει τη δομή της σπηλιάς. Αλλά χαίρομαι που το έκανα ».

Δείπνο στο Μπελίζ>
Περιπέτειες στο Μπελίζ>

Η ιδέα μας για υπέροχες διακοπές περιλαμβάνει πάντα φαγητό. Και η καλύτερη γευστική εμπειρία που είχαμε στη Μπελίζε ήταν στο Cayo Espanto, ένα αποκλειστικό νησί στη δυτική πλευρά του Ambergris Caye. Υπάρχουν πέντε διώροφα παραλιακά σπίτια, θαυμάσια άνετα μέρη, όπου όλες οι πόρτες και τα παράθυρα βλέπουν στη γαλάζια θάλασσα. Κάθε σπίτι έχει τη δική της πισίνα.

Όταν κάνετε κράτηση για τη βίλα σας, σας ζητείται να συμπληρώσετε ένα ερωτηματολόγιο που υποδεικνύει τις προτιμήσεις των τροφίμων.

Ο σεφ Patrick Houghton κάθεται μαζί σας μόλις φτάσετε και από τότε θα παραγγείλετε ό, τι θέλετε, όταν θέλετε και φέρεται στο σπίτι σας, θαυμάσια νόστιμα και όμορφα παρουσιαζόμενα.

Το μεσημεριανό γεύμα μας ξεκίνησε καθώς προχωρήσαμε στην εκτόξευση Μας ρωτήθηκαν τι θα θέλαμε να πίνουμε, περιμένοντας τον καραβοκύρη να αποσύρει κάτι από ένα ψύκτη επί του σκάφους. Αντ 'αυτού, έβγαλε ένα κινητό τηλέφωνο και τηλεφώνησε. Όταν φτάσαμε πέντε λεπτά αργότερα, τρεις άνθρωποι μας περίμεναν στην αποβάθρα με μπύρα και ένα ποτό φρούτων έτοιμο.

Αρχίσαμε το γεύμα μας με ένα γκαζάκι τσαγιού με ντομάτα, που σερβίρεται σε ένα διπλό γυάλινο μπολ με πάγο που περιβάλλει το εσωτερικό μπολ. Περισσότερα gazpacho αναμενόταν σε δύο λεπτές κεραμικές στάμνες. Τους αποστραγγίσαμε και τους δύο.

Μία είσοδος αποτελούταν από μικτά χόρτα με σταφίδες από μπαχαρικά και ψητά κουκουνάρια σε βαλσαμικό βινεγκρέτ με μέλι με ψητά χτένια. Το άλλο τετράγωνο ήταν γαρύφαλλο γαρίδες σε αγγούρι και ντοματοσαλάτα με φρέσκια σάλτσα μάνγκο.

Δεν χρειάζεται να βλέπετε ποτέ κανέναν παρά το αγαπημένο σας πρόσωπο ενώ βρίσκεστε εδώ. Ένα γεύμα μπορεί να μείνει σε ένα τραπέζι για εσάς. Αργότερα θα αφαιρεθεί και το σπίτι θα καθαριστεί και θα εξομαλυνθεί όταν θα είναι κατειλημμένο, ίσως στο τραμπολίνο που είναι περίπου πενήντα μέτρα έξω από το νερό.

Το επόμενο βράδυ, στο Μπελίζ, απολαύσαμε ένα άλλο υπέροχο δείπνο, αυτή τη φορά κάτω από τα αστέρια στο Victoria House στο Σαν Πέδρο, όπου ο σεφ Amy Knox, απόφοιτος του Αμερικανικού Ινστιτούτου Γαστρονομίας, μας συνόρισε με πιο εκπληκτικά πιάτα.

Περιπέτειες στο Dining στο Μπελίζ

Δεν σκάβουμε. εμείς δεν parasail. Αλλά απολαμβάνουμε τις περιπέτειες των τροφίμων. Και βρήκαμε ένα ασυνήθιστο όχι σε εστιατόριο, αλλά στη ζούγκλα του Μπελίζ, όπου οι μαύρες καλλιέργειες που συγκεντρώνονται γύρω από τα δέντρα είναι φωλιές τερμιτών.

Πήραμε ένα κλαδί, επιτρέποντας στο μικροσκοπικό σφάλμα να σέρνει πάνω του και στη συνέχεια να το αρπάξει ανάμεσα στα δάκτυλά μας. Όχι, δεν έχει γεύση όπως το κοτόπουλο: Είναι κρίμα και έχει μια παρατεταμένη γεύση των άγριων καρότων.

Περιπέτειες στο Μπελίζ>

Μετά από κολύμπι με καρχαρίες, ποιες περιπέτειες παραμένουν στη Μπελίζε; Το ερώτημα αυτό μας έθεσε στην πλάτη των κόκκινων μπλουζών στο Jaguar Paw Jungle Resort: "Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε κάτι για πρώτη φορά;" (Όχι, δεν φτάσαμε ποτέ να δούμε τη ντροπαλή κηλίδες.)

Σε αυτό το θέρετρο ζούγκλας, που χτίστηκε για να μοιάσει με ένα ναό των Μάγια στο μπερδεμένο θάμνο, είδαμε έναν μαϊμού και δύο συνάμα. Ο Κόκο, ο πίθηκος, εγκαταλείφθηκε στο κατάλυμα ως βρέφος.

Η Κόκο ξοδεύει τις περισσότερες φορές γύρω από το θέρετρο, αλλά κυρίως στις δικές της περιπέτειες στη ζούγκλα. Σε μια βόλτα με τα πουλί με τον κατοίκου φυσιοδίτη, φτάσαμε τελικά να δούμε τους τοκάνους μας - και παπαγάλοι, orapendulas και άλλα τροπικά πουλιά.

Οι δύο νέες περιπέτειές μας ήταν επένδυση φερμουάρ και σωληνώσεις σπηλαίου . Κάναμε το φερμουάρ το πρωί, σκαρφαλώνοντας ένα μονοπάτι για να στέκεται πάνω σε μια ξύλινη πλατφόρμα, όπου θα μπορούσαμε να γλιστρήσουμε διαμέσου και πάνω από το θόλο της ζούγκλας πάνω σε καλώδια που προσαρτήθηκαν σε επτά άλλες πλατφόρμες.

Οι οδηγοί μας George Ramirez και Kristy Frampton μας διαβεβαίωσαν. Είχαν τη σωστή ισορροπία της φροντίδας και του παιχνιδιού που μας άφησαν άνετα, καθώς μας έσπευαν στη γραμμή. Θυμηθείτε, κρατήστε το μπροστά με το ένα χέρι και κρατήστε το χέρι με τα γάντια σας όσο πιο μακριά μπορείτε. Αυτό σας κρατά ιστιοπλοΐα ευθεία, σαν μια καρίνα σε μια βάρκα και αυτό το χέρι χρησιμεύει επίσης ως φρένο σας. Τραβήξτε πολύ σύντομα και ίσως να κολλήσετε στη μέση.

Τραβήξτε πολύ αργά - καλά, ένας από αυτούς θα είναι στην άλλη πλατφόρμα για να σας κρατήσει από το να πληγώσετε τον εαυτό σας.

Ένα άλμα από την πλατφόρμα, φερμουάρ, λίγο κουνώντας στο πλάι και μια ασφαλή προσγείωση. Χτυπημένος και πάλι και όπως αυτό επτά φορές, κάθε διαδρομή ήταν πιο διασκεδαστικό από το τελευταίο. Το αγαπήσαμε.

Αλλά θα αγαπούσαμε την επόμενη περιπέτεια του Μπελίζ - που επιπλέει σε έναν εσωτερικό σωλήνα μέσα από τις άσπρες σπηλιές;

Αφού πετούσαμε στα τρίποντα, δεν υπήρχε αμφιβολία ότι θα προσπαθούσαμε να κάνουμε σωληνώσεις σπηλαίου.

Πιάσαμε τον φουσκωμένο σωλήνα μεγέθους φορτηγού με τον Manuel Lucas, τον οδηγό που μας προσέφερε το καταφύγιο, και για άλλη μια φορά περάσαμε σε ένα μονοπάτι της ζούγκλας μέχρι να φτάσουμε σε ένα άνοιγμα στο σπήλαιο.

Περίμεναμε μέχρι μια μικρή ομάδα μπροστά μας να βρεθεί έξω από το φως, πριν βυθιστεί στο νερό για να ξεκινήσει τις περιπέτειές μας. (Μια συμβουλή: Πηγαίνετε από την Πέμπτη έως και τη Δευτέρα, άλλες μέρες, τα κρουαζιερόπλοια μεταφέρουν εκατοντάδες επιβάτες στις σπηλιές, κάνοντας μια δύσκολη στιγμή στο σπήλαιο.)

Περνούσαμε χαλαρά και μπήκαμε στο στόμα της σπηλιάς. Υπάρχουν ακόμα σταλακτίτες και σταλαγμίτες, αφού τα βουνά των Μάγια είναι ασβεστόλιθος καρστ. Το νερό ξεχειλίζει από το έδαφος παραπάνω και το αργό σταθερό στάγδην δημιουργεί τους σχηματισμούς για αιώνες.

Καθώς χάσαμε το τελευταίο από το εξωτερικό φως, γυρίσαμε στους προβολείς των ανθρακωρύχων που μας είχαν εκδοθεί. Εξετάσαμε τις τρύπες των νυχτερίδων πάνω, τα παρασυρόμενα ξύλα που συγκρούστηκαν με την οροφή σε μια προηγούμενη πλημμύρα. Σε ένα σημείο απενεργοποιήσαμε τα φώτα μας, μόνο για να βιώσουμε απόλυτο σκοτάδι και σιωπή.

Οι Μάγια χρησιμοποίησαν κάποτε αυτές τις σπηλιές για τελετουργικούς σκοπούς. Με τα φώτα μας ξανά, σταματήσαμε σε μια μικρή παραλία και σκαρφάλωναν τα βράχια στην κορυφή της σπηλιάς. Εκεί είδαμε υπολείμματα αρχαίας κεραμικής.

Όπως είχαμε στην αρχή του ταξιδιού μας, προσπαθήσαμε να φανταστούμε ποια ήταν η ζωή για τους αρχικούς κατοίκους, όπου τα οινοπνευματώδη κατοίκησαν τον υπόκοσμο και δεν υπήρχε ηλεκτρισμός. Συνεχίσαμε το ήσυχο ταξίδι μας, χαμένο σε έναν άλλο κόσμο.