Ημερολόγιο ενός πρώτου χρόνου Cruiser

Αλάσκα Κρουαζιέρα μέσα στο πέρασμα του Νορβηγικού Περλ

Σκέφτηκα πολύ και πολύ πριν αποφασίσω πώς να μοιραστώ την εμπειρία μου με την πρώτη φορά. Τώρα που έχω εμπειρία κρουαζιέρας, συνειδητοποιώ ότι υπήρχαν τόσα πολλά που δεν ήξερα πριν φύγω, δεν ήξερα καν τις ερωτήσεις που έπρεπε να ρωτήσω. Έτσι αποφάσισα να αντλήσω άμεσα από το ταξιδιωτικό μου περιοδικό, επιτρέποντάς σας να μάθετε για την εμπειρία της κρουαζιέρας όπως έκανα. Ελπίζω να βρείτε αυτό το "Ημερολόγιο ενός Πρώτη φορά Cruiser" για να είναι χρήσιμη καθώς σχεδιάζετε το ταξίδι σας.

Ημέρα πριν από την έξοδο
Αύριο θα φύγω στην πρώτη κρουαζιέρα μου. Θα ταξιδέψω μέσα από το εσωτερικό πέρασμα της Αλάσκας στο νέο νορβηγικό μαργαριτάρι της νορβηγικής κρουαζιερόπλοιου. Είμαι λίγο ενθουσιασμένος, λίγο ανήσυχος. Αναρωτιέμαι πώς όλα όσα θέλω να φέρω θα ταιριάζουν στη βαλίτσα μου. Φαντάζομαι ότι δεν είμαι πολύ διαφορετική από τα περισσότερα cruiseers για πρώτη φορά.

Γιατί επέλεξα αυτή την κρουαζιέρα
Η επιλογή μου προορισμού ήρθε πρώτα. Η Αλάσκα ήταν στην κορυφή της λίστας ταξιδιωτικών στόχων μου για το 2007. Μια κρουαζιέρα φαινόταν σαν ένας πολύ καλός τρόπος για να δείτε πολλούς προορισμούς της Αλάσκας χωρίς να χρειάζεται να μεταφέρετε αποσκευές σε ένα νέο ξενοδοχείο κάθε βράδυ. Ωστόσο, είμαι ένα περιστασιακό είδος προσώπου. Μισώ να ασχοληθώ, να ντύνομαι και να ρυθμίζω χρονοδιαγράμματα. Το Freestyle Cruising® της Norwegian Cruise Line, με τις πολλές επιλογές για φαγητό και διασκέδαση, φάνηκε σαν την τέλεια επιλογή για την πρώτη μου κρουαζιέρα περιπέτεια. Το γεγονός ότι θα μπορούσα να αποχωρήσω και να επιστρέψω στο Σιάτλ, την πατρίδα μου, ήταν ένας άλλος λόγος να επιλέξω το NCL.

Τέλος, το Norwegian Pearl είναι ένα ολοκαίνουργιο πλοίο ειδικά σχεδιασμένο για Freestyle Cruising.

Τι είμαι ανήσυχος

Τι είμαι ενθουσιασμένος

Ημέρα 1 - επιβίβαση στο νορβηγικό μαργαριτάρι

Είμαι τόσο νευρικός όλο το πρωί, δεν είμαι σίγουρος γιατί. Μάλλον είναι επειδή κάνω κάτι εντελώς νέο και άγνωστο;

Έλεγχος εισόδου
Ο φίλος μου με εγκατέλειψε στη Pier 66 του Seattle περίπου στις 1:30 μ.μ. το νορβηγικό μαργαριτάρι είχε προγραμματιστεί να αναχωρήσει στις 4:00 μ.μ. Η επιβίβαση ξεκίνησε στις 1:00. Υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που άλεξαν και λεωφορεία και ταξί έρχονται και πηγαίνουν. Μια πινακίδα με κατευθύνθηκε στην περιοχή πτώσης των αποσκευών, όπου στάθηκα σε μια μικρή γραμμή πριν δείξω το εισιτήριο και την ταυτότητά μου και έριχνα τις αποσκευές μου μακριά από την ασφάλεια. Οι ετικέτες αποσκευών που είχα λάβει με το πακέτο επιβεβαίωσης της κρουαζιέρας μου είχαν ήδη συνδεθεί στην τσάντα μου.

Μετά την απόρριψη των μεγάλων σακουλών μου, ακολούθησα και πάλι τις πινακίδες, που με οδήγησαν έξω από το κτίριο και στη συνέχεια πίσω σε μια άλλη είσοδο και μέχρι μια κυλιόμενη σκάλα στα εισιτήρια "παράθυρα". Υπήρχαν τόσοι πολλοί γεμάτοι μέσα εκεί ήταν εκπληκτικό! Η γραμμή κινήθηκε γρήγορα και σύντομα παρουσίασα το εισιτήριο, την ταυτότητα και την πιστωτική μου κάρτα στον πράκτορα των εισιτηρίων και έλαβα την κάρτα κλειδώματος της αίθουσας. Από εκεί πέρασα δυο ράμπες στο πλοίο.

Επιβίβαση στο πλοίο
Καθώς περπατούσα στο πλοίο πέρασα από ένα σταθμό όπου μου έδειξε πώς να χρησιμοποιήσω το απολυμαντικό χεριών.

Αποδεικνύεται ότι αυτοί οι σταθμοί εξυγίανσης βρίσκονται σε όλο το πλοίο, στις εισόδους σε κάθε εστιατόριο, τουαλέτα και ανελκυστήρα. Απλά βάλετε το χέρι σας κάτω από αυτό και μερικοί γρήγοροι ξηραντές αποστειρώνουν μέσα σε αυτό και τρίβετε τα χέρια σας μαζί. Ο καθένας καλείται να τα χρησιμοποιήσει πριν εισέλθει σε εστιατόριο ή επιστρέψει στο πλοίο. Συμβουλεύουν επίσης όλους να μην σφίξουν τα χέρια. Μέχρι το τέλος της κρουαζιέρας, όλοι έκαναν αστεία ότι τα χέρια τους δεν ήταν ποτέ τόσο καθαρά στη ζωή τους.

Μετά το καθαρισμό του χεριού, περάσαμε έναν φωτογράφο στον παραλιακό δρόμο, ο οποίος μου έσπασε την εικόνα μπροστά σε ένα πράσινο σκηνικό. Ιστορικό Το Σιάτλ τοπίο προστέθηκε ψηφιακά.

Η κρατική μου αίθουσα
Βρήκα γρήγορα την εξωτερική μπαλκονόπορτα μου και αφέθηκε αρχικά από το πόσο συμπαγές είναι. Δεν υπάρχει καθόλου δωμάτιο και δεν υπάρχει αρκετός χώρος για να γυρίσετε στο χώρο τουαλέτας.

Εξοικείωση με το πλοίο
Μετά την απόσυρση από τις τσάντες μεταφοράς, έφυγα από την καμπίνα για να ελέγξω το πλοίο. Οι κοινόχρηστοι χώροι γύρω από την ρεσεψιόν και την εκδρομική ακτή ήταν αρκετά γεμάτοι. Η πρώτη μου εντύπωση ήταν ότι η ατμόσφαιρα ήταν σαν μια χαρτοπαικτική λέσχη, όσον αφορά τόσο το ντεκόρ όσο και το επίπεδο θορύβου. Στη συνέχεια, κατευθύνθηκα στο σπα, πήρα μια γρήγορη περιήγηση στις εγκαταστάσεις και έκανα κάποια ραντεβού στο spa - μια υψηλή προτεραιότητα στον κατάλογό μου!

Βάρκα σωστικής βάρκας
Καθώς το νορβηγικό μαργαριτάρι απομακρύνθηκε από την αποβάθρα 66, μας κάλεσαν στο τρυπάνι των σωστικών σκαφών. Ο σκηνοθέτης κρουαζιέρας έδωσε πολλές προειδοποιήσεις σχετικά με το τι πρέπει να κάνει και τι να περιμένει, έτσι δεν ήταν πραγματικά μεγάλη υπόθεση. Όταν έδωσαν το σήμα, όλοι πρέπει να πάνε στο δωμάτιό τους, να αρπάξουν ένα από τα γιλέκα ζωής που βρίσκονται στο ντουλάπι τους, να το τοποθετήσουν και να προχωρήσουν στην καθορισμένη περιοχή συγκέντρωσης μέσω των σκαλοπατιών. Η περιοχή μας ήταν μέσα στην τραπεζαρία του Summer Palace, η οποία μου φαινόταν λίγο περίεργη. Ωραία, αλλά άνετα. Το μέλος του πληρώματος που έχει ανατεθεί να επιβλέπει τη ζώνη συγκέντρωσης ελέγχει κάθε άτομο από τη λίστα με τα ονόματά του και στη συνέχεια όλοι κάθισαν εκεί για περίπου 10 λεπτά προτού να δικαιολογηθούν για να επιστρέψουν στα δωμάτιά μας. Γρηγορα και ευκολα!

Αποσυσκευασία
Επιστρέψα στο δωμάτιό μου και αποσυμπιέδωσα τις βαλίτσες μου εντελώς. Μέχρι τη στιγμή που τα πάντα ήταν έξω, κρεμασμένα στο ντουλάπι, ή στοιβαγμένα σε συρτάρια ή ράφια, συνειδητοποίησα ότι η καμπίνα δεν μπορεί να είναι πολύ μεγάλη, αλλά ήταν αρκετά μεγάλη. Δωμάτιο για τα πάντα και κάθε δραστηριότητα, αλλά όχι περισσότερο!

Δείπνο στο The Lotus Garden
Μετά την αποσυσκευασία, γύρισα ξανά. Οι κοινόχρηστοι χώροι ήταν πολύ λιγότερο γεμάτοι τώρα - υποθέστε ότι όλοι εγκατέστησαν. Σταμάτησα από το γραφείο Shore Excursions για να πάρω κρατήσεις για μια περιοδεία στο Butchart Gardens στη Βικτώρια. Στη συνέχεια περιπλανιόμουν και αποφάσισα να γευματίσω στο εστιατόριο Asus Fusion του Lotus Garden. Μου άρεσε ένα νόστιμο γεύμα από ανοιξιάτικα ρολά, καβούρια και σούπα καλαμποκιού και ένα πιάτο με χοιρινό και μπριζόλα μπάρμπεκιου. Τελειώσαμε με μια ζεστή κρέμα μπανάνας με παγωτό καρύδας. Μέχρι τη στιγμή που επέστρεψα στο δωμάτιό μου και πέρασα όλο το υλικό ανάγνωσης και ειδικές σημειώσεις που μου είχαν μείνει στην αίθουσα ήταν στις 9:30, οπότε αποφάσισα να το ονομάσω μια νύχτα.

5. Ημέρα 7 Victoria BC & Αποβίβαση

Το πρωί της ασθένειας κίνησης
Η πρώτη ολόκληρη ημέρα της περιπέτειας κρουαζιέρας της Αλάσκας δεν ξεκίνησε τόσο καλά. Μόλις χτυπήσαμε τα ανοικτά νερά στη δυτική πλευρά του νησιού του Βανκούβερ, τα κύματα έγιναν τραχύ. Δεν κοιμήθηκα καθόλου τη νύχτα και σήμερα το πρωί αισθάνομαι τρομερά άρρωστος. Κάθισα γύρω από την καμπίνα μου δεν αισθάνθηκα τόσο άσχημα, αλλά μόλις βγήκα έξω και περπάτησα γύρω, βρήκα ότι αισθάνθηκα πραγματικά απαίσιος, πολύ γρήγορα.

Έπρεπε να κάνω μια γρήγορη υποχώρηση πίσω στο δωμάτιό μου. Σίγουρα έμαθα ένα μάθημα εκεί - μην πάτε στο πάνω κατάστρωμα, ιδιαίτερα μπροστά ή πίσω, όταν η θάλασσα είναι τραχύ.

Θεραπεία Spa
Επέστρεψα στο δωμάτιό μου και καθόμουν, ελπίζοντας να έχω τον έλεγχο πριν από το ραντεβού σπα 11:00. Δυστυχώς, το σπα βρίσκεται στο Deck 12 Forward, οπότε η κατεύθυνση εκεί δεν με βοήθησε καθόλου. Όσο καθόμουν σε ένα μέρος, ήταν ανεκτό, αλλά μόλις άρχισα να περπατάω, ήμουν δυστυχισμένος. Το περιτύλιγμα και το μασάζ φύκια μου ήταν θαυμάσια και χαλαρωτικά, αλλά από τη στιγμή που το έκανα πίσω στο δωμάτιό μου, ήμουν και πάλι άθλια.

Πέρασμα από τη θάλασσα μου
Ο Alex ο θυρωρός κάλεσε να με καλέσει στο δείπνο με τον καπετάνιο εκείνο το βράδυ. Τρόφιμα οποιουδήποτε είδους δεν έμοιαζαν καθόλου ελκυστικά σε αυτό το σημείο! Ο Alex είχε υπηρεσία δωματίου και μου έφερε λίγο πιπέρι και κροτίδες. Κάθισα για λίγο, και έπειτα είχα τα κροτίδες και το τζίντζερ και άρχισα να νιώθω πολύ καλύτερα.

Βοήθησε ότι ήμασταν και πάλι σε προστατευμένα νερά, έτσι τα κύματα όπου μόνο "μέτρια", όχι "τραχύ". Μίλησα ξανά με τον Alex και επιβεβαίωσα το δείπνο με τον καπετάνιο, ακολουθώντας την ώρα κοκτέιλ του καπετάνιου. Στη συνέχεια πήρα έναν υπνάκο.

Κοκτέιλ και δείπνο με τον καπετάνιο
Δείπνο με τον καπετάνιο ήταν μια θαυμάσια εμπειρία.

Το βράδυ ξεκίνησε με κοκτέιλ στο Spinnaker Lounge, όπου ήμουν πολύ ενθουσιασμένος που έφτασα στην κορυφή στην πρώτη μου φάλαινα στην αποστασία. Πρώτα έβλεπα το χτύπημα των φαλαινών, έπειτα την ουρά. Κατά τη διάρκεια της κοκτέιλ έλαβα την φωτογραφία μου με τον καπετάνιο και στη συνέχεια συζητήσαμε με άλλους επισκέπτες και πλήρωμα. Συνάντησα επίσης αρκετούς αξιωματικούς - σίγουρα υπάρχουν πολλά από αυτά!

Το δείπνο ήταν στο Le Bistro, το οικείο γαλλικό εστιατόριο στο Deck 6. Είχαμε καθίσει σε μια ιδιωτική ξαπλώστρα. Οι σύντροφοι του δείπνου συμπεριλάμβαναν τον καπετάνιο (από τη Νορβηγία, φυσικά!), Έναν νεαρό διασκεδαστή από την Ιρλανδία και δύο ζευγάρια που ταξίδευαν μαζί από το Las Cruces, NM. Το δείπνο ήταν απολύτως υπέροχο. η υπηρεσία ήταν ευγενική και ευχάριστη. Είχα ένα ζεστό τάρτα κατσικίσιο τυρί, κρέμα με σούπα μανιταριών, πάπια α 'πορτοκαλί και σουφλέ σοκολάτας. Περιττό να πω ότι η ασθένεια μου δεν μου ενοχλούσε πια! Η συζήτηση για το δείπνο ήταν ζωντανή και διεγερτική. Ήταν πολύ ενδιαφέρον να ακούσουμε την άποψη του καπετάνιου για τις παγκόσμιες υποθέσεις, αφού ήταν ένας έξυπνος και καλοδουλεμένος τύπος. Και όχι από τις ΗΠΑ.

Ημέρα 3 - Juneau

Έχω κοιμηθεί ως μωρό χθες το βράδυ και αισθάνομαι υπέροχο σήμερα το πρωί. Τίποτα δεν σας κάνει να εκτιμήσετε την καλή υγεία όπως μια περίοδο με θαλασσινά.

Πρωινή προκυμαία
Ο ουρανός είναι καθαρός και μπλε και τώρα βρισκόμαστε στο Alaska Inside Passage. Υπάρχουν χιονισμένα, δασωμένα νησιά γύρω από το ξενοδοχείο. Πριν από το πρωινό, απολάμβανα μια βόλτα γύρω από το κατάστρωμα περιπάτου, λαμβάνοντας μερικά στιγμιότυπα από τις κοινές περιοχές του Περλ. Κατά τη διάρκεια της βόλτας μου, είδα μερικές φάλαινες, ένα ζευγάρι αρκετά κοντά στο πλοίο. Μετά το πρωινό περιπλανηθώ γύρω από το κατάστρωμα 12, 13 και 14, ρίχνοντας μια ματιά στις υπαίθριες περιοχές αναψυχής. Υπήρξε μια πορεία τζόκινγκ, κλουβιά οδήγησης γκολφ, ένα γήπεδο τένις / μπάσκετ, το βράχο αναρρίχηση τοίχο, και πολλά άλλα.

Επέστρεψα στο δωμάτιό μου για να χαλαρώσω για λίγο, βλέποντας το πανέμορφο τοπίο που διέρχεται. Είδα πολλές φάλαινες και φώκιες από το κατάστρωμα μου. Και πάλι, μερικοί ήταν πολύ κοντά στο πλοίο.

Juneau Πεζοπορία
Φτάσαμε στο Juneau γύρω στις 2:00 μ.μ. Ήταν γρήγορο και εύκολο να κατεβείτε από το πλοίο μόλις είχαμε εκκαθαριστεί στην αποβάθρα του Juneau.

Στο κατώτατο σημείο της ράμπας ο καθένας πήρε την φωτογραφία του με μια τοπική μασκότ. Για τον Juneau, ήταν ένας φαλακρός αετός. Το νορβηγικό μαργαριτάρι ήταν στο λιμάνι AJ, το πιο απομακρυσμένο από τα λιμάνια και τα αξιοθέατα του κέντρου του Juneau. Θα μπορούσατε να περπατήσετε το μίλι στο κέντρο της πόλης, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι επωφελήθηκαν από το βολικό λεωφορείο προς το Mt. Σταθμός τραμ Roberts. Από εκεί, περπάτησα μέσα από την πόλη, ελέγχοντας τα καταστήματα καθώς πήγαινα, καθώς και το τοπικό σκηνικό. Ο προορισμός μου ήταν το Πολιτειακό Μουσείο της Αλάσκας - κατά μήκος του δρόμου που περπάτησα από το κτίριο του State Capitol της Αλάσκας. Ο Juneau βρίσκεται σε ένα λόφο, οπότε έπρεπε να περπατήσω αρκετές πτήσεις με τρομακτικές σκάλες για να φτάσω στο μουσείο. Τα είδη που κατασκευάζονται από μεταλλικές οθόνες. Μισώ αυτά! Ενώ οι σκάλες δεν ήταν διασκεδαστικές, οι απόψεις από τις διάφορες προσγειώσεις σκαλοπατιών ήταν θεαματικές.

Αλάσκα Κρατικό Μουσείο
Το κρατικό μουσείο της Αλάσκας είχε μια ωραία συλλογή που περιελάμβανε τη φυσική ιστορία, την τοπική τέχνη και τον πολιτισμό, την εποχή της ρωσικής κατοχής, τη μετάβαση στην αμερικανική κατοχή και κρατική υπόσταση, τη χρυσή βρύση και τον τουρισμό και την προώθηση του κράτους. Είχαν επίσης μια ειδική έκθεση κοσμημάτων τέχνης κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μου. Ως κάποιος που βρίσκεται τόσο στην ιστορία όσο και στην τέχνη της βορειοδυτικής ακτής, βρήκα την επίσκεψή μου στο μουσείο να είναι πολύ χρήσιμη.

Καθώς επέστρεψα στην κύρια εμπορική περιοχή, πέρασα την Ορθόδοξη Εκκλησία του Αγίου Νικολάου, μια γοητευτική μπλε-και λευκή δομή. Περάσαμε επίσης σε μια κατοικημένη περιοχή μικρών παλαιότερων κατοικιών.

Ψώνια στο Juneau
Ήμουν μάλλον απογοητευμένος από τα ψώνια που βρήκα στο λιμάνι του Juneau. Τα περισσότερα από τα καταστήματα φαινόταν να είναι υπερτιμημένα κοσμήματα ή κολλώδη τουριστικά αντικείμενα. Τα καταστήματα που ξεχώρισαν ήταν η Γκαλερί του Βορρά, το ταξίδι του Raven, η Νορβηγία και το Caribou Crossings. Αγόρασα κάποια τέχνη, την οποία κανονίσαμε να στέλνουμε στο σπίτι. Αγόρασα επίσης μερικές νωπές καραμέλες και μπλουζάκια σουβενίρ.

Δείπνο στο La Cucina
Σε αυτό το σημείο είχα φθαρεί από όλα τα λοφώδη βάδισμα, έτσι επέστρεψα με λεωφορείο στο πλοίο και απολάμβανα ένα ήσυχο δείπνο στο La Cucina. Είχα μια πιατέλα αντίπαστο (που σερβίρεται από ένα καροτσάκι), πέννες με σάλτσα ανθρακικού, ψητό μοσχάρι με μανιτάρια, γαρίδες με καρδιές αγκινάρας και κέικ με βελούδινη σοκολάτα με κρέμα βανίλιας.

5. Ημέρα 7 Victoria BC & Αποβίβαση

Περνούσαμε στο Skagway, όπου θα περάσαμε όλη την ημέρα, στις 6:00 π.μ. Ενώ οι άνθρωποι που έκαναν ακτοπλοϊκές εκδρομές έπρεπε να αποβιβαστούν πολύ νωρίς, αποφάσισα να απολαύσω ένα πρόχειρο πρωινό πριν ξεκινήσω. Από το πλοίο, ο Skagway φαινόταν να είναι μια μοντέρνα μικρή πόλη, με τα πολύχρωμα κτίρια του να βρίσκονται σε μια κοιλάδα, που περιβάλλεται από χιονισμένα βουνά.

Ήταν μια μικρή βόλτα στην πόλη από την αποβάθρα.

Περπάτησα μέσα από την πόλη και κατευθύνθηκα στον πρώτο προορισμό στο δρομολόγιό μου, στο νεκροταφείο Gold Rush και στο Reid Falls. Ήταν αρκετά μια βόλτα για να φτάσετε εκεί (σχεδόν δύο μίλια από την αποβάθρα). Ωστόσο, ήταν αρκετά ευχάριστο και γραφικό, περνούσε πρώτα μέσα από το κέντρο του Skagway και στη συνέχεια μέσα από μια κατοικημένη περιοχή. Μετά επέστρεψα να εξερευνήσω την πόλη, συμπεριλαμβανομένων των καταστημάτων και των γκαλερί και του γοητευτικού Μουσείου Skagway.

Διασκέδαση πράγματα να κάνουμε στο Skagway

Μυστικό δείπνο δολοφονίας
Επέστρεψα στο πλοίο μετά τις 3:00 μ.μ., έτοιμος να βγει από τα πόδια μου. Είχα χρόνο για μια σύντομη ανάπαυση προτού πάω σε ένα μυστήριο Murder Dinner στις 5:00 μ.μ. Όσοι από εμάς είχαν εγγραφεί για το δείπνο συναντήθηκαν στο Bliss Ultralounge και έλαβαν τις οδηγίες και τα σενάρια μας. Στη συνέχεια προχώρησα στην τραπεζαρία του Summer Palace και απολαύσαμε το δείπνο μας, ενεργώντας το μυστήριο μεταξύ των μαθημάτων. Παίζαμε στο ρόλο ενός διάσημου μοντέλου της Νέας Υόρκης και δεν ήμουν ο δολοφόνος.

Για δείπνο έλαβα ελαφριά ρολά, σαλάτα καίσαρα, τυλάπια σε σάλτσα καρύδας και ψημένο μήλο σε ζαχαροπλαστική. Το φαγητό, η δραστηριότητα και η εταιρεία ήταν ευχάριστα.

Ρόζα της θάλασσας
Μετά το δείπνο ήμουν επικεφαλής για το θέατρο Stardust, όπου παρακολούθησα μια εκπομπή χορού showgirl που ονομάζεται Sea Legs. Ήταν πιο περιφρονητική για και ηρεμία από το χορό.

Απολάμβανα τη γυναικεία τραγουδίστρια και τα όμορφα κοστούμια, αλλά εκτός από αυτό ήταν κυρίως μια βιτρίνα για τα πόδια και τα πυθμένα. Οι άνδρες το απολαμβάνουν, είμαι σίγουρος!

Ημέρα 5 - Εθνικό Πάρκο Glacier Bay

Σήμερα το πρωί το πλοίο μπήκε στο Εθνικό Πάρκο Glacier Bay. Επωφελήθηκα από την υπηρεσία δωματίου και είχα ένα ελαφρύ πρωινό στην καμπίνα μου. Ήταν ένας απλός καφές, χυμός και ένα μικρό muffin, αλλά ταιριάζει στις ανάγκες μου εκείνη τη στιγμή. Ήμουν σε θέση να κοιτάζω έξω από το μπαλκόνι μου και να απολαύσετε την υπέροχη θέα Glacier Bay, συμπεριλαμβανομένου του Reid Glacier.

Παγετώνας Bay από τη Γέφυρα
Ήμουν τυχερός να προσκληθώ για να δω τον Marjorie Glacier από τη γέφυρα, μαζί με περίπου δώδεκα άλλα τυχερά κρουαζιερόπλοια. Το πλοίο έκανε αργά το δρόμο προς τον παγετώνα, έπειτα σταμάτησε λίγο περισσότερο από μισό μίλι από τον παγετώνα και έκανε μια πολύ αργή περιστροφή 360 μοιρών. Όλοι, ανεξάρτητα από το πού βρισκόταν στο πλοίο, είχαν πολλές ευκαιρίες να δουν τον υπέροχο μπλε-λευκό παγετώνα και κάποια τοπική άγρια ​​φύση. Ένας επιθεωρητής εθνικού πάρκου ήρθε στο πλοίο και έκανε μια παρουσίαση, η οποία μπορούσε να ακουστεί πάνω από τα ηχεία του πλοίου ή με συντονισμό στην τηλεόραση καμπίνα σας. Απάντησε επίσης ερωτήσεις. Ο καπετάνιος και το πλήρωμα έσυραν το πλοίο με μικροσκοπικές ρυθμίσεις για να δημιουργήσουν ρεύματα που μετέφεραν μεγαλύτερα παγόβουνα μακριά από το πλοίο.

Οι πάγοι, τόσο καθαροί όσο και βρώμικοι, έκαναν πλεύσεις. Το νερό ήταν πολύ ασταθές και συνολικά η ατμόσφαιρα ήταν μια χαλαρή και ήσυχη. Περάσαμε περίπου μία ώρα στο Marjorie Glacier πριν βγούμε από τον κόλπο Glacier. Η προβολή του παγετώνα από τη Γέφυρα του Νορβηγικού Μαργαριταριού ήταν πραγματικά μια εμπειρία μιας ζωής.

Μασάζ στο σπα
Καθώς το πλοίο γύρισε πίσω από τον κόλπο Glacier, μου άρεσε ένα ζεστό πέτρινο μασάζ αρωματοθεραπείας που ήταν θαυμάσια χαλαρωτικό. Ενώ περιμένω το ραντεβού μου, απολαμβάνω μια καταπληκτική θέα του παγετώνα La Plugh από τα παράθυρα της γυναικείας αίθουσας ντουλάπι, η οποία βρίσκεται στο πάτωμα 12 προς τα εμπρός. Απίστευτος!

Γεύμα στο Steak House του Cagney
Μετά το μασάζ μου, πήρα ένα φαγητό αργά στο Cagney's. Είχα καβούρια και ζακάμα, ένα ξυρισμένο σάντουιτς γαλοπούλας με σαλάτα σέλινου μήλου σε μια πολυεπίπεδη μπαγκέτα και κρέμα πίτας της Βοστώνης.

Αυτό ήταν ένα από τα καλύτερα γεύματα της κρουαζιέρας μέχρι τώρα!

Δείπνο στο εστιατόριο Tex Mex του Mambo
Μετά από ένα απόγευμα χαλάρωσης στην καμπίνα και ένα ντους, απολάμβανα ένα δείπνο Tex Mex στο Mambo's. Είχα τα φασόλια φασολιών και τυριών, τα κοτόπουλα fajitas και το churros κανέλας με μους σοκολάτας. Κατά τη διάρκεια του δείπνου μου απολάμβανε μια θέα στο παράθυρο και είδε αρκετές περνώντας κοπάδια σφραγίδων.

Μαγεία και Κωμωδία στο θέατρο Stardust
Εκείνο το απόγευμα πήρα την επίδειξη μαγείας / κωμωδίας 7:30 στο θέατρο Stardust, με τον Bob & Sarah Trunell. Η μαγεία ήταν εντελώς τυρώδης, αλλά ήταν ακόμα αστείο και διασκεδαστικό.

5. Ημέρα 7 Victoria BC & Αποβίβαση

Το νορβηγικό μαργαριτάρι αγκυροβολήθηκε στο Ketchikan στις 6:00 π.μ. Δεδομένου ότι έπρεπε να επιστρέψουμε στο πλοίο στις 13:00, έφυγα από το πλοίο γύρω στις 6:45 π.μ. Ευτυχώς, όλα τα μέρη που ήθελα να επισκεφτώ άνοιξαν γύρω στις 8:00 π.μ., καθώς ήταν συνηθισμένα για την εξυπηρέτηση των προγραμμάτων κρουαζιερόπλοιων. Σταμάτησα στον επισκέπτη και το κέντρο εκδρομών που βρίσκεται ακριβώς στην αποβάθρα και πήρα έναν περίπατο χάρτη της πόλης. Ενώ τα πράγματα ήταν ακόμα ήσυχα περπάτησα γύρω από την εμπορική περιοχή στο κέντρο της πόλης και την περιοχή Creek Street, λαμβάνοντας εικόνα από τα καταστήματα, τα αξιοθέατα και το τοπίο.

Μερικά καταστήματα ήταν ήδη ανοιχτά. Ήμασταν ευλογημένοι με ηλιόλουστες καιρικές συνθήκες για το μεγαλύτερο μέρος της κρουαζιέρας, αλλά το πρωί εδώ στο Κεττσικάν ήταν δροσερό και συννεφιασμένο, σε συνάρτηση με το τοπίο της δασικής βλάστησης.

Διασκέδαση σε Κετκιάν

Μεσημεριανό και Θεραπεία Spa
Επέστρεψα στο πλοίο και είχα ένα μεσημεριανό με κρέμα μπρόκολο σούπας, croque monsieur και Linzer torte στο Cagney's. Στη συνέχεια, στο spa! Έφτασα νωρίς για το ραντεβού μου και πέρασα το χρόνο χαλαρώνοντας στο σαλόνι. Είχα ένα μασάζ με άρωμα, το οποίο ήταν μισό πίσω μασάζ και ρεφλεξολογία μισού ποδιού. Πολύ ωραία!

Δείπνο στο Teppanyaki
Το δείπνο εκείνο το βράδυ ήταν στο Τεπανιακί. Οι σεφ που έψαχναν το γεύμα στο τραπέζι ήταν πολύ αστείο και καλοπροαίρετοι. Το μεγαλύτερο μέρος της "πράξης" τους συνίστατο στην περιστροφή γύρω από τις σπάτουλες και τους αλατισμένους και πιπεράτες - για κάποιο λόγο περίμενα να πετάξουν μαχαίρια. Φορούσαν τα μαχαίρια τους σε μια θήκη ζώνης τύπου Wild-West. Όλοι στο τραπέζι σερβίρονται σούπα miso και λάχανο και σαλάτα λαχανικών.

Οι σεφ έψαξαν έπειτα ένα ορεκτικό ζύμης γεμάτο γαρίδες και λαχανικά στη σχάρα, σκασμένα αστεία σε όλη τη διαδικασία. Επίσης, έφτιαξαν ρύζι με τηγανητό ρύζι. Κάθε άτομο στο τραπέζι ήταν σε θέση να παραγγείλει τα κύρια μαθήματα, τα οποία ήταν επίσης μαγειρεμένα ακριβώς μπροστά στα μάτια μας. Αυτό το έκανε λίγο αμήχανο, καθώς κάθε τετράγωνο τελείωσε σε διαφορετικούς χρόνους.

Απόλαυσα κοτόπουλο και μπριζόλα, ακολουθούμενο από ένα επιδόρπιο παγωτού καρύδας.

Κήπος του Γκέισα
Μετά το δείπνο, παρακολούθησα την έκθεση Garden of the Geisha στο θέατρο Stardust. Ήταν μακράν η καλύτερη ψυχαγωγία της κρουαζιέρας και συμπεριλάμβανε μουσική, χορό και αεροπορικές ακροβατικές δραστηριότητες. Οι ακροβατικοί με έκαναν μάλλον νευρικοί, καθώς το ζευγάρι που έδειξε έβγαλε πάνω από το ακροατήριο καθώς έκαναν το πράγμα τους. Μετά την επίδειξη, είχαν ένα καλό αντίο από το πλήρωμα, όπου ήρθε στη σκηνή όλοι οι αξιωματικοί, σεφ και εκπρόσωποι των άλλων τμημάτων του πληρώματος και τραγουδούσαν ένα αποχαιρετιστήριο τραγούδι με ενθουσιώδη χειροκροτήματα.

Σοκολάνο μπουφέ
Αργότερα εκείνο το βράδυ, στις 10:00 μ.μ., στο Garden Café υπήρχε ένας μπουφές με σοκολάκια. Ένα μεγάλο πλήθος σχημάτισε περιμένοντας να ανοίξει ο μπουφές. Η επάλειψη περιελάμβανε κέικ σοκολάτας, αρτοσκευάσματα, παγωτά, φοντί και βρώσιμα κεντραρίσματα. Μου άρεσε μια φέτα κέικ μαύρου δάσους και ένα mini éclair.

5. Ημέρα 7 Victoria BC & Αποβίβαση

Είμαστε στη θάλασσα όλη μέρα σήμερα μέχρι τη βραδινή άφιξή μας στη Βικτώρια, π.Χ., έτσι αποφάσισα να κοιμηθώ σήμερα. Είχα ένα καθυστερημένο, ελαφρύ πρωινό με κρουασάν και ομελέτα στο μεγάλο μπουφέ στο εξωτερικό χώρο στο Deck 12 Aft.

Ενημέρωση αποβίβασης
Στις 10:15 π.μ. παρακολούθησα μια ενημέρωση για την αποβίβαση στο θέατρο Stardust για να μάθω για τις πινακίδες αποσκευών και τις μεταφορές, τα τελωνεία και πότε και πώς να πάτε για να βγούμε από το πλοίο.

Εκτός από την παρουσίαση, μας είχαν παράσχει ήδη ετικέτες αποσκευών και γραπτές οδηγίες που καλύπτουν όλα όσα μπορεί να θέλετε να μάθετε.

Ένα χαλαρό απόγευμα
Το απόγευμα έφτασα στο δωμάτιό μου, παρακολουθώντας μια ταινία και απολαμβάνοντας το τοπίο καθώς περνούσαμε από το Straight του Juan de Fuca. Επίσης, φρόντισα για κάποια οικονομική δραστηριότητα στη ρεσεψιόν και έκανα μια τελευταία ματιά στις φωτογραφίες που αναρτήθηκαν στη συλλογή φωτογραφιών. Αποφάσισα να αγοράσω μια φωτογραφία μου που πήρα στην αποβάθρα στο Κετκιάν με ένα πρόσωπο ντυμένο με φορεσιά. Με έκανε να γελάσω! Ξόδεψα τα επιπλέον χρήματα για ένα ωραίο folio για την εκτύπωση που περιελάμβανε μια βραδινή φωτογραφία του νορβηγικού Pearl.

Victoria BC
Φτάσαμε στην αποβάθρα κρουαζιερόπλοιων στη Βικτώρια γύρω στις 5:30 μ.μ. Πήρα το χρόνο μου να βγούμε από το πλοίο, όπως είχα εγγραφεί για ένα ταξίδι με λεωφορείο 6:30 μ.μ. στους Butchart Gardens . Μόλις περάσαμε από το πλοίο, ήταν εύκολο να περάσουμε από τα καναδικά έθιμα και να βρούμε το σωστό λεωφορείο.

Πήρε το λεωφορείο περίπου 45 λεπτά για να μας οδηγήσει στους κήπους, ακολουθώντας μια γραφική αγροτική διαδρομή. Οι κήποι ήταν υπέροχοι και πολύχρωμοι. Είχαμε δύο ώρες να περάσουμε στους κήπους, πριν να επιστρέψουμε στο λεωφορείο. Χρειάστηκε πάνω από μία ώρα για να περπατήσετε σε όλο τον κήπο, συμπεριλαμβανομένου του βυθισμένου κήπου, του τριανταφυλλιού και του ιαπωνικού κήπου.

Τότε πέρασα αρκετό καιρό περιπλάνηση στη γκαλερί τέχνης και το κατάστημα δώρων του Gardens πριν επιστρέψω για ένα δευτερόλεπτο, περιπλανώμαι πιο χαλαρά μέσα από τους βυθισμένους κήπους. Ήταν σκοτεινό από τη στιγμή που το λεωφορείο επέστρεψε στην περιοχή του κέντρου. Ο οδηγός του λεωφορείου μας πήγε σε μια σύντομη περιήγηση στο κέντρο της πόλης και στο εσωτερικό του λιμανιού.

Όταν επέστρεψα στο πλοίο έχω ένα ελαφρύ σνακ στο Garden Café και στη συνέχεια πήγαινα για ύπνο.

Ημέρα 8 - Επιστροφή στο Σιάτλ

Ξεμπακάρισμα
Ξύπνησα νωρίς και έβαλα τα τσάντες μου - με κάποιο τρόπο πήρα τα πάντα για να ταιριάζει! Πήρα το χρόνο μου να βγούμε από το πλοίο. Η αποβίβαση πήγε από τις 7:30 έως τις 9:30 π.μ., ενώ οι άνθρωποι απομακρύνθηκαν από το πλοίο με χρωματικές μετατοπίσεις ανάλογα με τα ταξιδιωτικά τους σχέδια. Είχα εγγραφεί για ρητή απογείωση, όπου οι άνθρωποι που ήταν σε θέση να πάρουν τις δικές τους αποσκευές από το πλοίο θα μπορούσαν απλώς να αποχωρήσουν όποτε ήταν έτοιμοι. Μου άρεσε ένα χαλαρό πρωινό γαλλική φρυγανιά χαλλά με μούρα και μασκαρπόνε.

Το περπάτημα από το πλοίο ήταν αρκετά εύκολο. Υπήρχαν γραμμές στο διάδρομο και για να πάρουν στο ασανσέρ, αλλά κινούνταν αρκετά γρήγορα. Η γραμμή μέσω των τελωνείων - τουλάχιστον για τους αμερικανούς πολίτες - μεταφέρθηκε αποτελεσματικά - βασικά μας απλώς τους παρέδωσαν οι μορφές μας και περπάτησαμε.

Διδάγματα από την πρώτη μου κρουαζιέρα

5. Ημέρα 7 Victoria BC & Αποβίβαση

Όπως συνηθίζεται στην ταξιδιωτική βιομηχανία, ο συγγραφέας παρέχεται με μειωμένα καταλύματα, γεύματα και / ή αναψυχή με σκοπό την αναθεώρηση αυτών των υπηρεσιών. Ενώ δεν έχει επηρεάσει αυτή την αναθεώρηση, το About.com πιστεύει στην πλήρη αποκάλυψη όλων των πιθανών συγκρούσεων συμφερόντων. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την πολιτική δεοντολογίας μας.